ورود سامانه بارشی به گلستان از فردا شنبه

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 10:58
گرگان-کارشناس هواشناسی گلستان از آغاز بارش‌ها از بعدازظهر فردا شنبه خبر داد و گفت: اوج ناپایداری‌ها روز یکشنبه خواهد بود.

سمیه جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، طی امروز جوی نسبتاً پایدار در سطح استان گلستان حاکم است.

وی افزود: البته با توجه به شرایط فصلی و محلی، در برخی مناطق به‌ویژه نواحی کوهستانی، احتمال وقوع رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: به‌تدریج از بعدازظهر فردا شنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان، شرایط جوی تغییر کرده و شاهد افزایش ابر، بارش باران به‌صورت رگبار و رعدوبرق خواهیم بود.

جعفری اظهار کرد: در برخی مناطق مستعد، احتمال وقوع تگرگ نیز وجود دارد و وزش باد گاهی نسبتاً شدید و همچنین نفوذ گردوغبار از دیگر پیامدهای این سامانه خواهد بود.

وی با اشاره به زمان اوج فعالیت این سامانه گفت: بیشترین شدت فعالیت سامانه بارشی برای روز یکشنبه پیش‌بینی شده است.

کارشناس هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه به‌صورت متناوب تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت و توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.