عشق لهستانی‌ها به هافبک ایرانی/ علت تمدید قرارداد در اوج مصدومیت چه بود؟

خبرورزشی جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 11:02
سرمربی لخ پوزنان از تمدید قرارداد علی قلی‌زاده ابراز خوشحالی کرد و او را فوق‌العاده خواند.

نیلز فردریکسن، سرمربی تیم لخ پوزنان پیش از دیدار هفته سی‌وسوم و ماقبل پایانی فصل لیگ اکستراکلاسا لهستان مقابل رادومیاک رادوم درباره شرایط تیمش، وضعیت مصدومان و همچنین تمدید قرارداد علی قلی‌زاده صحبت کرد.

فردریکسن درباره تمدید قرارداد ستاره ایرانی تیمش گفت: نمی‌دانم تا چه اندازه روی تصمیم باشگاه برای تمدید قرارداد او تاثیر داشتم، اما به مدیران گفتم که علی بازیکنی فوق‌العاده است. او مهره مهمی در خط حمله ما محسوب می‌شود و من دوست داشتم مدت بیشتری در کنارمان بماند.

او ادامه داد: فکر می‌کنم قرارداد جدید خبر بسیار خوبی برای لخ، تیم و خود علی است. او بعد از مصدومیت می‌تواند ابتدا به آمادگی کامل بدنی برسد و سپس دوباره به میادین بازگردد. با این توافق، همچنان می‌توانیم تیمی قدرتمند داشته باشیم.

سرمربی لخ پوزنان به توجه این باشگاه نسبت به مصدومیت شدید قلی‌زاده و تمدید قراردادش با وجود دوری هفت ماهه او از میادین اشاره کرد و افزود: این تصمیم همچنین نشان می‌دهد که باشگاه برای عملکرد او ارزش قائل است و در این دوره دشوار تا حد ممکن از او حمایت می‌کند.

فردریکسن درباره شرایط تیمش گفت: در این فصل بیش از 50 بازی انجام داده‌ایم و مهم است بازیکنان در هفته‌های پایانی شادابی لازم را داشته باشند. ابتدای هفته دو روز به بازیکنان استراحت دادیم، اما پس از آن چهار روز به شکل عادی تمرین کردیم؛ هرچند بازیکنان زیادی را دراختیار نداریم.

او در پایان درباره غایبان تیمش عنوان کرد: ما در این بازی 6 بازیکن موثر را دراختیار نداریم که علی قلی‌زاده هم یکی از آنها است.

بیشتر بخوانید: تلاش لهستانی‌ها برای حفظ قلی‌زاده/ پرسپولیس باز هم منتفی شد؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.