تیم‌های ملی تکواندو عازم مغولستان شدند

صدا و سیما جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 12:32
کاروان تکواندو ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز راهی مغولستان شد.

تیم‌های ملی تکواندو عازم مغولستان شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تکواندوکاران صبح امروز (جمعه ۲۵ اردیبهشت) ابتدا با پروازی راهی ترکیه شدند و سپس به مقصد پکن در چین پرواز می‌کنند. ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پکن را به مقصد اولانباتور ترک خواهند کرد. 
یاسین ولی زاده، ابوالفضل زندی، مهدی حاج موسایی، امیرعباس رهنما، رادین زینالی، امیررضا صادقیان، محمدحسین یزدانی و آرین سلیمی در گروه مردان و معصومه رنجبر، مهلا مومن زاده، مبینا نعمت زاده، ناهید کیانی، یلدا ولی نژاد، فرشته فتحی، باران نعمتی و فاطمه احمدی در بخش بانوان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند. 
علی تاجیک، مهرداد یوسفی، وحید ناصری، خیرالله قلی زاده (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی مردان را تشکیل می‌دهند و مهروز ساعی (سرمربی)، آزاده یاسایی و شیما خلیل ارجمندی به عنوان مربی تیم ملی بانوان هستند.
در بخش پومسه یاسمن لیموچی، مرجان سلحشوری، یاسین اکبری و یاسین زندی اعضای تیم ملی را تشکیل می‌دهند. هدایت این تیم برعهده حسین بهشتی و نگار مددخانی است.
تیم ملی پاراتکواندو نیز در روز‌های آینده عازم مغولستان می‌شود.
رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا ۲۹ اردیبهشت تا چهارم خرداد به میزبانی اولانباتور مغولستان برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها علاوه بر داشتن رده بندی المپیکی، فرصتی برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.