آماده‌سازی محور کهنک برای آسفالت پایان یافت

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 12:44
پیشوا- فرماندار پیشوا از اتمام عملیات آماده‌سازی محور اسلام‌آباد به روستای کهنک و آغاز قریب‌الوقوع عملیات آسفالت‌ریزی این مسیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید دانش‌آموز،ظهر جمعه، از اتمام عملیات آماده‌سازی محور اسلام‌آباد به روستای کهنک و آغاز قریب‌الوقوع عملیات آسفالت‌ریزی این مسیر خبر داد.

فرماندار پیشوا، در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در راستای پیگیری‌های مستمر برای بهسازی جاده‌های بین‌روستایی، پروژه آسفالت محور اسلام‌آباد به کهنک در دستور کار فرمانداری قرار گرفت و با همکاری اداره راهداری، اقدامات پیش‌نیاز آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی افزود: بهسازی رویه سطح راه، پاکسازی حاشیه محور و پخش مصالح آسفالتی به منظور تسطیح مسیر و رفع افتادگی حاشیه راه از مهم‌ترین اقدامات اجراشده در این پروژه است.

فرماندار پیشوا با اشاره به نقش اداره راهداری در پیشبرد این طرح، تأکید کرد: این اقدامات شاخص با تلاش نیروهای اداره راهداری شهرستان پیشوا صورت گرفته و نقش مهمی در آماده‌سازی محور برای لایه‌ریزی آسفالت دارد.

دانش‌آموز در پایان ابراز امیدواری کرد: این پروژه که با مشارکت سپاه پاسداران، راهداری و خیرین محلی در حال اجراست، نقش مؤثری در بهبود عبور و مرور، کاهش تصادفات و ارتقای وضعیت جاده‌ای منطقه ایفا کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.