لیگ دسته یک هاکی روی یخ بانوان؛ پیروزی تندر مقابل سیمرغ

صدا و سیما جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 12:52
دیدار تیم‌های هاکی روی یخ تندر و سیمرغ در دومین بازی لیگ آزاد بانوان، با برتری تندر در ضربات پنالتی به پایان رسید.
لیگ دسته یک هاکی روی یخ بانوان؛ پیروزی تندر مقابل سیمرغ
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین بازی از نخستین دوره لیگ دسته یک هاکی روی یخ بانوان، مصاف تیم‌های تندر و سیمرغ پس از تساوی ۳-۳ در وقت‌های معمول با برتری تیم تندر در ضربات پنالتی با تک گل دینا ساوه شمشکی از مجموع ۶ پنالتی دو تیم به پایان رسید. 
 
در این بازی که پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت در پیست یخ آیس باکس ایرانمال برگزار شد در وقت‌های معمول برای تیم تندر یکتا جعفری، دینا ساوه شمشکی و نفس اربابی گل زدند و گل‌های تیم سیمرغ را آیسان عربی، آرزو ایزدی و رومینا دانش کیا به ثمر رساندند.
 
در پایان این دیدار نفس اربابی از تیم تندر و آرزو ایزدی از تیم سیمرغ به عنوان تاثیرگذارترین بازیکنان دو تیم معرفی شدند. قضاوت این بازی را عطیه شریفیان، حوریا اصغرپور و سارا سرشتی برعهده داشتند و هاله ملک مدنی و ملیکا زمانی در میز داوران وقایع بازی را ثبت کردند. 
 
در ادامه این رقابت‌ها جمعه ۲۵ اردیبهشت تیم‌های تندر و سپندار به مصاف هم می‌روند. در جدول رده بندی تیم سپندار با ۳، تندر با ۲، سیمرغ با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.