رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از انهدام باند ۴ نفره جوانان سارق خبر داد که با تهدید سلاح سرد در پارکها و مناطق حاشیهای، اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه و وجه نقد از نوجوانان و جوانان میکردند.
به گزارش رکنا، سرهنگ احسان بدیعیان، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر، با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر، 4 جوان سارق که با تهدید سلاح سرد در ساعات پایانی شب در سطح پارکها و مناطق حاشیهای شاهین شهر اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه و وجه نقد از نوجوانان و جوانان میکردند، شناسایی شدند.
این متهمان پس از هماهنگی قضائی، در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف چند قبضه انواع سلاح سرد غیرمجاز در بازرسی از مخفیگاه سارقان، خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعتراف به سه فقره سرقت، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.