جمع آوری ۲۲۳ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در زاهدان

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 13:11
زاهدان- فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از جمع آوری ۲۲۳ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید نوری گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جلب رضایتمندی عمومی و برخورد با انواع جرایم در سطح شهرستان زاهدان طی یک هفته اخیر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان افزود: ماموران پلیس در قالب این طرح موفق به دستگیری تعداد ۱۱۳ نفر سارق، ۹۰ نفر معتاد متجاهر، ۲۲۳ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز و ۲۴ نفر خرده فروش موادمخدر شدند.

نوری خاطر نشان کرد: در طول اجرای این طرح مقدار ۴ کیلو و ۹۶۴ گرم انواع مواد مخدر، ۸ قبضه سلاح غیرمجاز کشف و تعداد ۷۰ دستگاه خودرو و ۲۶ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.