عصبانیت امارات از افشاگری دفتر نتانیاهو

افکار نیوز جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 13:17
شبکه i۲۴NEWS رژیم صهیونیستی گزارش داد پس از آنکه دفتر نتانیاهو سفر وی به ابوظبی در ماه مارس را رسانه‌ای کرد، امارات پیام اعتراضی شدیدی به اسرائیل ارسال کرد.

شبکه i۲۴NEWS رژیم صهیونیستی گزارش داد پس از آنکه دفتر نتانیاهو سفر وی به ابوظبی در ماه مارس را رسانه‌ای کرد، امارات پیام اعتراضی شدیدی به اسرائیل ارسال کرد.

اماراتی‌ها بسیار خشمگین هستند و این اولین بار نیست که چنین افشاگری‌هایی از دفتر نتانیاهو منتشر می‌شود.

این رسانه به نقل از منبعی مطلع تصریح کرد افشاگری‌های دفتر نتانیاهو دقیقاً دلیل عدم دعوت از وی برای سفر به امارات طی سال‌های اخیر است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.