پیام وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی پس از دیدار با عراقچی

مشرق نیوز جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 13:22

به گزارش مشرق، رونالد لامولا وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی پس از دیدار با عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر نوشت:

در دیدار دوجانبه‌مان با دکتر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر بر رویکرد ثابت خود نسبت به حقوق بین‌الملل تأکید کردم و اهمیت پایبندی همه کشورها به حقوق بین‌الملل، حاکمیت و تمامیت ارضی تمامی ملت‌های جهان، و همچنین اجرای برابر و یکسان حقوق بین‌الملل را مورد تأکید قرار دادیم.

آفریقای جنوبی از مذاکرات و گفت‌وگوهای مسالمت‌آمیز حمایت می‌کند و آمادگی دارد هر نقش لازم را در روندهای معتبر برای کاهش تنش‌ها و تضمین صلح، امنیت و ثبات پایدار ایفا کند.

پیام وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی پس از دیدار با عراقچی

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.