شانسی دیگر به دیپلماسی می‌دهیم اما مقابل تحریم و تجاوز مقاومت می‌کنیم

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 13:34
وزیر خارجه کشورمان گفت: ما در وضعیت آتش بس هستیم اگرچه منزلزل است اما تلاش می‌کنیم به دیپلماسی شانس دیگری دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی‌مهر، سید عباس عراقچی در نشست خبری که در محل سفارت ایران در دهلی نو برگزار شد، اظهار داشت: از کشورهایی که حملات علیه ایران را محکوم کردند و کمکهای بشردوستانه ارسال کردند تشکر میکنیم.

وی ادامه داد: ما در وضعیت اتش بس هستیم اگرچه منزلزل است اما تلاش میکنیم به دیپلماسی شانس دیگری دهیم.

وزیر خارجه افزود: در برابر حملات تحاوزکارانه مقاومت میکنیم. در برابر تحریم هم مقاومت میکنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.