کاژه تهران قهرمان لیگ برتر بدمینتون

صدا و سیما جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 14:02
تیم کاژه تهران قهرمان لیگ برتر بدمینتون آقایان جام خلیج فارس شد.

کاژه تهران قهرمان لیگ برتر بدمینتون

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون آقایان جام خلیج فارس با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های کاژه تهران و بسکی گنبد برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
در فصل جاری این رقابت‌ها، ۷ تیم حضور داشتند که در طول مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت پرداختند.
در یکی از دیدار‌های هفته پایانی، تیم کاژه تهران با نتیجه ۵ بر صفر چادرملو اردکان را شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد. همچنین تیم بسکی گنبد نیز با نتیجه ۴ بر یک مقابل درخشان زنجان به برتری رسید و در جایگاه نایب‌قهرمانی قرار گرفت. تیم چادرملو اردکان نیز عنوان سوم رقابت‌ها را کسب کرد.
مراسم اختتامیه و اهدای مدال این مسابقات با حضور فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون برگزار شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.