صعود اعضای جعمیت هلال احمر هوراند به ارتفاعات کلیبر

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 14:04
هوراند- امدادگران هوراندی با صعود به ارتفاعات شهرستان کلیبر یاد شهدای امدادگر را در این منطقه گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته جهانی هلال‌احمر و صلیب‌سرخ، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان هوراند با برگزاری برنامه کوهپیمایی در مسیر جنگلی و کوهستانی شهرستان کلیبر، یاد و خاطره شهدای امدادگر را گرامی داشتند.

در این برنامه که با هدف ترویج روحیه ایثار، همدلی و افزایش آمادگی جسمانی امدادگران برگزار شد ۵۱ نفر از اعضای داوطلبان و نجاتگران حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان هوراند گفت: این صعود در قالب پیاده‌روی پنج کیلومتری در مسیرهای سخت‌گذر کوهستانی انجام شد و فرصتی برای تقویت توان جسمی و روحیه خدمت‌رسانی امدادگران در شرایط بحرانی بود.

اسلام غضنفری افزود: گرامیداشت یاد و نام شهدای امدادگر، مرور ارزش‌های ازخودگذشتگی و آمادگی برای حضور در صحنه‌های امدادرسانی از اهداف اصلی این برنامه بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.