کشف بیش از ۲۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در دشتیاری

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 14:14
زاهدان - فرمانده انتظامی ویژه جنوب سیستان و بلوچستان از کشف ۲۶ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در دشتیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی جوکار ظهر جمعه به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس شهرستان دشتیاری در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت برابر اخبار واصله مبنی بر دپو سوخت در مکانی خالی از سکنه پس از هماهنگی قضایی و جهت بررسی بیشتر به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ویژه جنوب سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این محل ۲ تانکر زیرزمینی حامل مقدار ۲۶هزار۵۰۰لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی از نوع گازوئیل به ارزش تقریبی بیش از ۲۰میلیارد ریال کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.