ترامپ: می‌توانیم دوباره به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کنیم

افکار نیوز جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 14:17
درحالیکه ترامپ بارها مدعی شده تاسیسات هسته‌ای ایران را نابود کرده است، او مجددا مدعی شد که آمریکا می‌تواند دوباره به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت، آمریکا می‌تواند دوباره به سایت‌های هسته‌ای ایران حمله کند!
 
وی گفت که اگر تهران تلاش کند به اورانیوم غنی‌شده در سایت‌های بمباران‌شده دسترسی پیدا کند، واشنگتن می‌تواند حملات به تأسیسات هسته‌ای ایران را تکرار کند.
رئیس جمهور آمریکا پس از جنگ 12 روزه و حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران طی عملیاتی موسوم به «چکش نیمه شب» گفته بود، تأسیسات هسته‌ای ایران را نابود کرده‌ایم، همان چیزی که بیست سال دنبالش بودیم. ادعایی که البته سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا هم آن را رد کرده بودند.

ترامپ مدعی شد، «اگر آنها نیرویی به آنجا اعزام کنند... تنها کاری که ما انجام خواهیم داد این است که با چند بمب به آن ضربه بزنیم.» ایالات متحده شبانه‌روز تأسیسات مورد هدف را زیر نظر دارد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.