بنزین به اندازه کافی موجود است؛ افزایش سهمیه و کارت های سوخت جایگاه ها

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 14:27
یاسوج-مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شلوغی جایگاه های سوخت در استان به علت کاهش کارت‌های سوخت جایگاه‌ها بوده که با افزایش تعداد کارت‌ها به تدریج برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، باقر قائمی با اشاره به وضعیت بنزین و صف‌های طولانی در برخی پمپ‌بنزین‌ها اظهار کرد: صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت به دلیل کاهش کارت‌های سوخت جایگاه‌ها و همچنین کسری سهمیه بنزین ایجاد شده بود که در این زمینه بازدیدهایی انجام گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته سهمیه سوخت از ۱۵ لیتر به ۲۰ لیتر افزایش یافته و تعداد کارت‌های سوخت هر جایگاه نیز بیشتر شده است؛ بنابراین انتظار می‌رود به مرور زمان از حجم صفوف کاسته شود.

وی با توصیه به مردم برای حفظ آرامش گفت: بنزین به اندازه کافی وجود دارد و مشکل خاصی در این زمینه نیست. تنها لازم است مردم از نظر ذهنی و روانی نگران نباشند و بدون ایجاد ازدحام، برای سوخت‌گیری به جایگاه‌ها مراجعه کنند.

قائمی تأکید کرد: موضوع کاهش سهمیه و کمبود کارت سوخت در برخی جایگاه‌ها در حال پیگیری است و تلاش می‌شود این مشکل به‌طور کامل برطرف شود.

وی ادامه داد: مکاتبات لازم انجام شده و در حال بررسی و رفع مشکلات موجود هستیم تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.