نمایندگان در کنار دولت و مسئولان محلی برای خدمت بهتر به مردم فعالیت می‌کنند

خبرآنلاین جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 14:40
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: اگرچه برخی جلسات صحن علنی به‌صورت منظم برگزار نمی‌شود، اما کمیسیون‌ها و جلسات تخصصی به‌طور مستمر ادامه دارد و نمایندگان در کنار دولت و مسئولان محلی برای خدمت بهتر به مردم فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، کامران پولادی در نشست با فرمانداران با اشاره به اختیارات تازه استانداران و لزوم حفظ انسجام داخلی، بر ضرورت مدیریت کارآمد استان و توجه ویژه به معیشت، سلامت و امنیت مردم تأکید کرد. ‎این اقدام می‌تواند زمینه اداره بهتر امور استانی را فراهم کند.  

وی با بیان اینکه مازندران دارای مرزهای آبی، ظرفیت‌های گسترده طبیعی و مردمی توانمند است، افزود: با نعمت‌های فراوانی که خداوند به استان داده، از جمله دریا، جنگل و ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری، می‌توانیم علاوه بر تأمین نیازهای استان، به چند استان دیگر نیز خدمت‌رسانی کنیم.

نماینده چالوس و نوشهر با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور تصریح کرد: در شرایطی مشابه دوران جنگ، دولت تمرکز خود را بر سه محور معیشت، سلامت و امنیت مردم قرار داده است. ضروری است با هم‌افزایی و همدلی، اجازه ندهیم وضعیت معیشتی مردم دچار آسیب شود.

پولادی همچنین به موضوع قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی موضوع قیمت تخم‌مرغ را مطرح کردم. نرخ‌هایی که در بازار مشاهده شد نیازمند بررسی دقیق‌تر است و انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط بر روند تأمین و قیمت‌گذاری نظارت بیشتری داشته باشند.

وی درباره تعامل مجلس و دولت نیز اظهار داشت: اگرچه برخی جلسات صحن علنی به‌صورت منظم برگزار نمی‌شود، اما کمیسیون‌ها و جلسات تخصصی به‌طور مستمر ادامه دارد و نمایندگان در کنار دولت و مسئولان محلی برای خدمت بهتر به مردم فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به روند برگزاری انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: طبق پیشنهاد وزارت کشور و مصوبه شورای عالی امنیت ملی، قرار است انتخابات دو ماه پس از اعلام توقف جنگ برگزار شود و ۴۵ روز بعد نیز کار شوراها به پایان برسد. این مصوبه به تأیید مقام معظم رهبری رسیده و در حال اجراست.

پولادی با قدردانی از عملکرد استاندار و مجموعه مدیریتی استان، افزود: با تلاش مسئولان، خدمات‌رسانی به جمعیت ۱۷ میلیونی مازندران به‌خوبی انجام شد و کوچک‌ترین گزارشی از کمبود در بخش‌هایی مانند نانوایی‌ها نداشتیم. امیدواریم این روند با همراهی فرمانداران ادامه یابد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.