رئیس سازمان بهزیستی، تسریع در واگذاری کودکان به خانوادههای واجد شرایط را یکی از مهمترین رویکردهای سازمان بهزیستی برای کاهش ماندگاری کودکان در مراکز نگهداری عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی، سید جواد حسینی گفت: حمایت از کودکان بیسرپرست و بدسرپرست و فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور آنان در خانواده، از مهمترین اولویتهای سازمان بهزیستی کشور است.
وی افزود: باید با همکاری همه بخشها، روند واگذاری کودکان بهزیستی به خانواده های واجد شرایط؛ تسهیل و تقویت شود.
حسینی تاکید کرد: افزایش آگاهی عمومی نسبت به فرهنگ فرزندخواندگی میتواند زمینهساز تأمین آیندهای امن و پایدار برای این کودکان باشد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.