جاده چالوس از ساعت ۱۴ یکطرفه شد.

صدا و سیما جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 14:47
بنابر اعلام پلیس راهور، جاده چالوس از ساعت ۱۴ امروز ، یک طرفه شد.

جاده چالوس از ساعت ۱۴ یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار احمد کرمی‌اسد، رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵، ورود خودرو‌ها به مقصد چالوس از آزادراه تهران-شمال ممنوع است  و از ساعت ۱۵ نیز مسیر از محدوده پل زنگوله تا چالوس به طور کامل مسدود خواهد شد.

وی افزود: همچنین از ساعت ۱۶ مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) به صورت یک‌طرفه در آمده و این محدودیت‌ها تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه راهور فراجا با اشاره به تردد ساکنان محلی در جاده قدیم کرج-چالوس گفت: تردد خودرو‌های محلی تا محدوده پل زنگوله امکان‌پذیر است، اما در زمان اجرای محدودیت‌ها، تردد خودرو‌ها از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع خواهد بود.

سردار کرمی‌اسد درباره وضعیت محور هراز نیز تصریح کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک، محدودیت‌های مقطعی یک‌طرفه در مسیر پلور تا پلیس‌راه لاریجان نیز اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه راهور فراجا همچنین از اجرای محدودیت ترافیکی در محور فشم خبر داد و گفت: از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵، این محور از انتهای مسیر به سمت خروجی فشم به‌صورت یک‌طرفه مدیریت خواهد شد.

سردار کرمی‌اسد در پایان تأکید کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها، افزایش ایمنی سفرها، روان‌سازی تردد و کاهش گره‌های ترافیکی در محور‌های پرتردد کشور است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.