تیم هندبال زیر ۱۶ سال دختران کشورمان با غلبه بر قرقیزستان جواز حضور در نیمهنهایی مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال دختران زیر ۱۶ سال ایران که هماکنون در قزاقستان حضور دارد، در ادامه بازیهای خود در مسابقات قهرمانی آسیا، امروز (جمعه ۲۵ اردیبهشت) رو در روی قرقیزستان قرار گرفت و با ارائه نمایشی قابل قبول، ۴۴-۱۶ حریف خود را از پیش رو برداشت.
با این پیروزی ملیپوشان کشورمان به مرحله نیمهنهایی راه پیدا کردند و باید در ادامه رقابتها مقابل یکی از قدرتهای برتر آسیا بایستند.
تیم هندبال دختران زیر ۱۶ سال ایران باید در مرحله نیمهنهایی، یکشنبه (۲۷ اردیبهشت) با برنده دیدار قزاقستان و چین مسابقه بدهد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.