قهرمانی پسر تهرانی در انتخابی تنیس روی میز نوجوانان

صدا و سیما جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 15:47
مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم نوجوانان پسر کشورمان با قهرمانی آریا خدایاری به پایان رسید.
قهرمانی پسر تهرانی در انتخابی تنیس روی میز نوجوانان
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های انتخابی تیم تنیس روی میز نوجوانان پسر ایران پس از سه روز رقابت فشرده در سالن تازه تاسیس شهرستان بناب به پایان رسید.
 
در پایان این مسابقات، آریا خدایاری از استان تهران به مقام قهرمانی دست یافت، یاسین شعاری از استان مازندران عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و امیرعلی یحیایی از استان فارس در جایگاه سوم ایستاد.
 
خدایاری با ۱۳ امتیاز قهرمان انتخابی شد، شعاری با ۱۲ امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد، یحیایی با ۱۲ امتیاز به علت شکست در بازی رو در رو مقابل شعاری به مقام سوم دست یافت.
 
دو نفر اول این مسابقات به همراه فراز شکیبا به عضویت تیم نوجوانان ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۲۶ در خواهند آمد.
 
مهران احدی، سرمربی تیم نوجوانان پسر کشور، با حضور در سالن مسابقات از نزدیک عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت.
 
بهزاد مرندی به عنوان سرداور مسابقات، مسئولیت برگزاری رقابت‌ها را بر عهده داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.