زورگویی آمریکا باید به زباله دان تاریخ سپرده شود

صدا و سیما جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 16:02
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در پیامی نوشت؛ در اجلاس بریکس گفتم زورگویی آمریکا باید به زباله دان تاریخ سپرده شود.

 زورگویی امریکا باید به زباله دان تاریخ سپرده شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در پیامی نوشت؛ در نشست وزرای خارجه بریکس گفتم: «مقاومت ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا، نبردی ناآشنا نیست. بسیاری از ما با شکل‌های متفاوتی از همین فشار و اجبار نفرت‌انگیز روبه‌رو هستیم. اکنون زمان آن رسیده که به‌طور مشترک وارد عمل شویم و نشان دهیم که چنین رفتار‌هایی باید به زباله‌دان تاریخ سپرده شوند.»

زورگویی امریکا باید به زباله دان تاریخ سپرده شود

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.