بازگشت ۲۰ ایرانی به کشور از پاکستان

عصر ایران جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 18:51
وزیر امور خارجه پاکستان تاکید کرد: ۱۱ شهروند پاکستانی و ۲۰ شهروند ایرانی که در کشتی‌های توقیف شده توسط ایالات متحده بودند، بازگردانده شده‌اند.
پاکستان روز جمعه اعلام کرد که شماری از شهروندان ایرانی و پاکستانی از کشتی‌های توقیف‌شده توسط آمریکا آزاد و بازگردانده شدند.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از «العربیه»، «اسحاق دار» وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد این شهروندان ایرانی و پاکستانی که در کشتی‌های توقیف‌شده توسط آمریکا در آب‌های آزاد حضور داشتند، بازگردانده شده‌اند.
 
وزیر امور خارجه پاکستان تاکید کرد: ۱۱ شهروند پاکستانی و ۲۰ شهروند ایرانی که در کشتی‌های توقیف شده توسط ایالات متحده بودند، بازگردانده شده‌اند.
 
منابع خبری همچنین اعلام کردند که تمامی افراد آزاد شده در راه اسلام‌آباد هستند.
 
وزیر امور خارجه پاکستان نیز تایید کرد: همه آزادشدگان از سنگاپور به بانکوک رسیده‌اند و اکنون در پروازی به سمت اسلام آباد هستند.
 
این وزیر پاکستانی افزود: بازگشت برادران ایرانی ما به میهن‌شان تسهیل خواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.