اعلام ساعت کاری جدید ادارات تا 15 شهریور 1405

عصر ایران جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 19:11
‏از فردا ساعت کاری ادارات 7 تا 13 خواهد بود؛ اقدامی برای ⁧ مدیریت بهینه مصرف انرژی⁩ و حفظ پایداری شبکه برق کشور،در عین تأکید بر تداوم خدمت‌رسانی به مردم
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت کاری جدید ادارات از شنبه 26 اردیبهشت 1405 تا روز 15 شهریور 1405 را اعلام کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علاء‌الدین رفیع‌زاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با انتشار بخشنامه ساعت کاری جدید ادارات در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: « ‏از فردا ساعت کاری ادارات 7 تا 13 خواهد بود؛ اقدامی برای ⁧ مدیریت بهینه مصرف انرژی⁩ و حفظ پایداری شبکه برق کشور،در عین تأکید بر تداوم خدمت‌رسانی به مردم.»
 
رئیس سازمان اداری و استخدامی در ادامه درباره کسری ساعت موظفی کارکنان دولت نیز توضیح داد و نوشت: «‏کسری ساعات موظفی کارکنان دولت نیز مطابق قانون در قالب دورکاری جبران می‌شود و این مصوبه انشالله تا 15 شهریور اجرا خواهد شد.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید