شکست فولاد هرمزگان مقابل استقلال زاهدان در هفته نوزدهم لیگ دو

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 19:21
بندرعباس - تیم فوتبال فولاد هرمزگان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، نتیجه را به میزبان خود استقلال زاهدان واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم فولاد هرمزگان و استقلال زاهدان در ورزشگاه راه‌آهن تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد با یک گل از سد حریف خود عبور کند.

‌تک گل این مسابقه را احمدرضا بهاروند برای استقلال زاهدان به ثمر رساند تا نماینده هرمزگان دست خالی زمین مسابقه را ترک کند.

‌رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور که به دلیل شرایط جنگی با وقفه‌ای در برگزاری مواجه شده بود، از امروز بار دیگر استارت خورد و دیدارهای این هفته تا فردا شنبه ادامه خواهد داشت.

‌در ادامه این رقابت‌ها تیم شهرداری بندرعباس دیگر نماینده استان هرمزگان فردا شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در بوشهر میهمان تیم شاهین بندر عامری خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.