اسبقیان: ملی‌پوشان MMA سفیران فرهنگی و ورزشی ما در ازبکستان هستند

صدا و سیما جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 19:42
معاون وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان MMA گفت: شما سفیران فرهنگی و ورزشی ما در ازبکستان هستید و باید تلاش کنید پرچم کشورمان را بالا ببرید.
بازدید اسبقیان از اردوی تیم ملی MMA
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، امروز جمعه (۲۵ اردیبهشت) با حضور در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، از تمرینات تیم ملی mma بازدید کرد.
 
تیم ملی mma ایران، ۲۸ اردیبهشت راهی ازبکستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود. این رویداد حکم انتخابی بازی‌های آسیایی ناگویا و مسابقات داخل سالن آسیا را دارد.
 
اسبقیان در این دیدار با افشین هادی‌چگینی، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و یوسف سرپرست انجمن mma صحبت کرد و شرایط تیم را جویا شد.
 
این صحبت سه جانبه دقایق زیادی به طول انجامید و طرفین در خصوص نحوه اعزام و همچنین وضعیت کسب سهمیه بازی‌های آسیایی و مسابقات داخل سالن قاره کهن به بحث و تبادل نظر پرداختند. 
 
علی صدیقی دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی نیز در این دیدار حضور داشت و نظرات خود را ارائه داد.
 
اسبقیان در جمع ملی‌پوشان گفت: شما سفیران فرهنگی و ورزشی ما در ازبکستان هستید و باید تلاش کنید پرچم کشورمان را بالا ببرید، چون این کار دشمن را عصبانی و مایوس می‌کند. انشاءالله بتوانید با کسب مدال و سهمیه دل مردم را شاد کنید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.