سارقان حرفه‌ای ترانس برق در رامهرمز دستگیر شدند

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 20:22
اهواز - فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: دو سارق حرفه‌ای ترانس برق در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هدایت شهبازی عصر امروز جمعه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ترانس برق در شهرستان رامهرمز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه دو سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رامهرمز با اشاره به اعتراف صریح متهمان گفت: مأموران در ادامه تحقیقات، ترانس برق مسروقه را که سارقان به صورت ماهرانه‌ای در کف رودخانه مخفی کرده بودند، کشف کردند.

شهبازی در پایان با تأکید بر تداوم برخورد قاطع پلیس با سارقان و مخلان نظم و امنیت بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.