وزیر امور خارجه وارد تهران شد

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 21:06
وزیر امور خارجه که به منظور حضور در نشست وزیران امور خارجه گروه بریکس به هند سفر کرده بود، وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس عراقچی، به همراه هیات عالی رتبه سیاسی و اقتصادی کشورمان، پس از شرکت در نشست کشورهای عضو بریکس، وارد تهران شد.

وزیر امور خارجه روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در نشست‌های سه‌گانه وزیران امور خارجه گروه بریکس حاضر شد و به بیان دیدگاه‌های ایران درباره موضوعات بین‌الملی، منطقه‌ای و جنگ تحمیل شده علیه ایران پرداخت.

عراقچی همچنین در حاشیه این نشست با، همتایان خود از برزیل، مالزی، روسیه، تایلند، مصر، آفریقای جنوبی و هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.