بلاتکلیفی ترامپ درباره اورانیوم غنی‌شده‌ ایران | سه موضع متفاوت در یک مصاحبه‌!

همشهری آنلاین جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 21:33
رئیس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین موضع‌گیری خود درباره اورانیوم غنی‌شده‌ ایران با عقب‌نشینی از مواضع قبلی خود، تصاحب مواد هسته‌ای کشورمان را ضروری ندانست‌.

به گزارش همشهری آنلاین، "دونالد ترامپ" در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس‌نیوز، از ایده‌های متفاوت و متناقضی درباره تصاحب اورانیوم غنی‌شده ایران که او گاهی از آن با عنوان «غبار هسته‌ای» یاد می‌کند، حمایت کرده است.

او در بخشی از این مصاحبه گفت که تصاحب مواد هسته‌ای ایران ضروری نیست و با عبارتی کنایه آمیز آن را موضوعی دانست که فقط برای "فیک‌نیوز"ها اهمیت دارد.

ترامپ‌ در ادامه با تغییر موضوع خود گفت که ترجیح می‌دهم مواد هسته‌ای ایران را تصاحب کنیم اما ۱۰ روز در خاک دشمن ماندن خطرناک است.

وی در عین حال یک‌ بار دیگر از این موضع خود عدول کرد و گفت: نیازی به گرفتن مواد هسته‌ای نیست؛ چون ۹ دوربین ایالات متحده آمریکا ۲۴ ساعته سایت‌های هسته‌ای ایران را رصد می‌کنند!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.