ادعای آمریکا درباره تمدید آتش‌بس در لبنان

افکار نیوز جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 22:28
آمریکا مدعی تمدید آتش بس در لبنان به مدت ۴۵ روز دیگر با وجود نقض مستمر آن از سوی صهیونیستها شد.

با وجود ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض مستمر آتش بس، دولت تروریست آمریکا مدعی تمدید آن به مدت ۴۵ روز دیگر شده است تا به زعم آن، پیشرفت بیشتری حاصل شود.

وزارت خارجه دولت تروریست آمریکا با اعلام تمدید آتش بس میان اسرائیل و لبنان به مدت ۴۵ روز دیگر افزود که وزارت خارجه، مسیر سیاسی مذاکرات(میان دولت غربگرای لبنان و رژیم صهیونیستی) طی روزهای دوم و سوم ژوئن آینده را ازسرخواهد گرفت.

این وزارت افزود که مسیر امنیتی در ساختمان پنتاگون(وزارت جنگ دولت تروریست آمریکا) در روز بیست و نهم می با مشارکت هیئتهای نظامی دو طرف(دولت غربگرای لبنان و رژیم صهیونیستی) آغاز خواهد شد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.