گرد و خاک عراقی از شنبه در خوزستان

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 22:31
اهواز – مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: توده گرد و خاک عراقی از صبح شنبه، ابتدا در مناطق نیمه غربی و سپس سایر مناطق استان سبب کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا خواهد شد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان، هشدار سطح نارنجی شماره 2 را به همین مناسبت صادر کرده است.

وی بیان کرد: این توده گرد و خاک از صبح شنبه وارد استان می‌شود. اثرات آن تا اواخر وقت همان روز ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری‌های تنفسی، کودکان و سالمندان در این روز از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.