پهپاد حزب الله باز هم از نظامیان صهیونیست کشته گرفت

عصر ایران جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 22:36
رسانه‌های عبری زبان از جمله شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اشاره کرد که شهرک نشینان صهیونیست در منطقه الجلیل غربی پس از ورود پهپاد به این منطقه، ۲۰ دقیقه در پناهگاه‌ها ماندند.
یک سرباز رژیم صهیونیستی در پی حمله پهپادی حزب الله در جنوب لبنان کشته شد که بدین ترتیب شمار نظامیان صهیونیست کشته شده از زمان اعلام آتش بس به ۷ نفر رسید.
 
به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری زبان از جمله شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اشاره کرد که شهرک نشینان صهیونیست در منطقه الجلیل غربی پس از ورود پهپاد به این منطقه، ۲۰ دقیقه در پناهگاه‌ها ماندند.
 
در همین راستا حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر فرماندهی تیپ ۳۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی را با دو پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.
 
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که با اعلام کشته شدن یک سرباز دیگر در لبنان، شمار سربازان کشته شده ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به ۹۴۳ نفر رسید.
 
این سرباز کشته شده رژیم صهیونیستی، هفتمین کشته از زمان اعلام آتش بس است.
 
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اشاره کرد که حزب الله لبنان از نقاط ضعف از طریق پهپادهای بمب گذاری شده استفاده می‌کند و این مسئله منجر به کشته و زخمی شدن نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی می‌شود.
 
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی بیان کرد: «وضعیت جدید در واقع ما را می‌کشد و سربازان در جنوب لبنان را نیز که در برابر خطری مستقیم که همان پهپادهای بمب‌گذاری شده است، قرار دارند، می‌کشد.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.