بهره‌برداری از بیمارستان ۱۵۷ تختخوابی حضرت زینب(س) اشکذر

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 22:41
یزد - آیین افتتاح بیمارستان ۱۵۷ تختخوابی حضرت زینب(س) اشکذر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سومین روز سفر طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت به استان یزد، آیین افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۱۵۷ تختخوابی حضرت زینب (س) اشکذر با حضور نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ و همچنین نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، امام جمعه، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان اشکذر و رئیس شورای شهر یزد برگزار شد.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به همت خیر اشکذری احداث شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.