کشف ۲۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در قم

عصر ایران جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 23:51
این دستگاه‌ها بدون مجوز و با مصرف غیرقانونی برق، شبکه توزیع انرژی را تحت تأثیر قرار داده بودند که پس از شناسایی، جمع‌آوری و جریمه قانونی برای متخلفان اعمال شد.

مجری نظارت و ساماندهی مراکز استخراج رمزدارایی شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: با تلاش دفتر حراست این شرکت و پلیس امنیت اقتصادی، طی بازرسی‌های هفته گذشته ۲۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز کشف و ضبط شد.

به گزارش فارس، مجری نظارت و ساماندهی مراکز استخراج رمزدارایی شرکت توزیع نیروی برق قم امروز در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: با تلاش دفتر حراست این شرکت و پلیس امنیت اقتصادی، طی بازرسی‌های هفته گذشته ۲۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز کشف و ضبط شد.
  
وی گفت: این ماینرها معادل مصرف برق ۱۶۰ خانوار را به صورت غیرمجاز استفاده می‌کردند؛ ۷ دستگاه در یک واحد مسکونی، ۴ دستگاه در یک کارگاه تولیدی کفش و ۹ دستگاه در یک واحد تجاری شناسایی و جمع‌آوری شد.

نظارت و ساماندهی مراکز استخراج رمزدارایی شرکت توزیع نیروی برق قم بیان کرد: این دستگاه‌ها بدون مجوز و با مصرف غیرقانونی برق، شبکه توزیع انرژی را تحت تأثیر قرار داده بودند که پس از شناسایی، جمع‌آوری و جریمه قانونی برای متخلفان اعمال شد.

وی با تأکید بر تداوم برخورد با ماینرهای غیرمجاز، از شهروندان خواست موارد مشکوک را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۲۱ گزارش کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.