واژگونی خودرو در محور کنگان به خورموج ۲ مصدوم داشت

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 00:44
بوشهر- سرپرست هلال‌احمر شهرستان دشتی گفت: واژگونی خودرو پژو پارس در محور کنگان به خورموج ۲ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکنژاد جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر ۸۲ محور کنگان به خورموج، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات زرگری به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست هلال‌احمر شهرستان دشتی افزود: امدادگران و نجاتگران پس از اعزام به محل حادثه جهت پشتیبانی از عوامل اورژانس در طول مسیر یک مصدوم را از اورژانس تحویل گرفته و به بیمارستان زینبیه خورموج انتقال داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.