فدراسیون فوتبال: لیگ ادامه پیدا خواهد کرد

افکار نیوز شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 07:42
نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد مسابقات لیگ برتر فوتبال پس از جام جهانی پیگیری خواهد شد.

مهدی محمدنبی که امروز از نزدیک فینال لیگ دسته اول فوتسال را تماشا می‌کرد، پس از پایان مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط فوتسال کشور و اهداف و برنامه‌های این رشته ورزشی صحبت کرد. او همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص مسابقات لیگ برتر فوتبال و برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای برگزاری ادامه رقابت‌ها توضیح داد.

نبی در خصوص مسابقه امروز گفت: به همه کسانی که زحمت کشیدند، خسته نباشید می‌گویم. این دوره از مسابقات به پایان رسید. آقای شمسایی و همکاران‌شان از همین بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌کنند و می‌شود گفت ما پشتوانه خوبی برای تیم ملی داریم. بانی این مسابقات، سازمان لیگ و پیشکسوتان بودند.

او در ادامه گفت: امیدواریم این بستر خوبی که در فوتسال مهیا شده، به سمتی برود که بتوانیم قهرمان جهان شویم. در مسابقه امروز من دیدم که جوان‌های ما استعداد خیلی خوبی دارند و این نشان می‌دهد سرمایه خوبی برای قهرمانی در دنیا داریم.

نبی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نیز گفت: در لیگ فوتسال، سازوکار برای برگزاری مسابقات فراهم بود اما بخش فوتبال در حال حاضر به اردوی تیم ملی گره خورده و قاعدتا بعد از جام جهانی مسابقات دنبال خواهد شد.

او در پایان گفت: آقای بهاروند و همکاران‌شان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند. طبیعی است که در این مسیر فدراسیون تمام تلاش خودش را خواهد کرد که بتوانیم بازی‌ها را به موقع تمام کنیم و نماینده‌مان را به آسیا معرفی کنیم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.