مینسک: عضویت کامل در بریکس از اولویت‌های بلاروس است

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 08:23
معاو اول وزیر امور خارجه بلاروس اعلام کرد که عضویت کامل در گروه بریکس از اولویت های این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، سرگئی لوکاشویچ، معاون اول وزیر امور خارجه بلاروس گفت: اولویت مستقیم ما این است که به‌محض آمادگی گروه بریکس برای گسترش، به‌عنوان عضو کامل به این گروه بپیوندیم.

او تأکید کرد که بلاروس برای همکاری همه‌جانبه در چارچوب بریکس آمادگی دارد و از کشورهای شریک می‌خواهد به‌طور فعال در فعالیت‌های این گروه مشارکت کنند.

بریکس یک سازمان بین‌دولتی با عضویت برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی، مصر، اتیوپی و امارات متحده عربی، ایران و اندونزی و بولیوی و نیجریه است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.