نماینده مجلس: امارات گوش به فرمان اسرائیل شده است/ ابوظبی پایش را از گلیمش درازتر کرده  

الف شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 08:38
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: امارات دارد مسیر رژیم صهیونیستی را می رود که این موضوع خطرناک است.

به گزارش خانه ملت، جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس با اشاره به اینکه امارات متحده عربی گوش به فرمان رژیم صهیونیستی شده است گفت: امارات در جنگ رمضان نشان داده که لانه ای برای رژیم صهیونیستی شده و در این راستا نیز هیچ کوتاهی نکرده است.

  وی افزود: امارت متحده عربی برخلاف حسن همجواری رفتار می کند و در حقیقت باید بگویم پا را از گلیم خود درازتر کرده است کما اینکه در جنگ رمضان پاسخ های کوبنده ای به ماجراجویی های این تازه به دوران رسیده داد شد اما باید بداند اگر بخواهد اینگونه رفتار کند با برخوردهای جدی تری مواجه خواهد می شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس عنوان کرد: اصلا ارزش ندارد که با این کشور کوچک تعاملات و مناسبات برقرار کرد چرا که احترام همسایگی ندارد و مسیر خود را با کشورهای اسلامی دور کرده است و معتقدم باید ارتباطات با امارات به حداقل برسد.

قادری اظهار کرد: ما باید سعی کنیم سرمایه گذاری که در امارات انجام دادیم را به کشور بازگردانیم و روی کشورهای پاکستان و عمان سرمایه گذاری کنیم، به نظرم امارات در آینده جایی در مناسبات ما نخواهد داشت و نباید اجازه دهیم سرمایه گذاری های جدیدی در این کشور رقم بخورد.

وی تاکید کرد: امارات دارد مسیر رژیم صهیونیستی را می رود و در دامن صهیونیست ها افتاده که این خطرناک است، البته در زمان خودش پاسخ خوش خدمتی هایش را به گونه ای خواهد گرفت که در اذهان باقی بماند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.