استفاده از ظرفیت میادین میوه و تره‌بار برای مبارزه با گران‌فروشی + ویدئو | توضیحات معاون شهرداری تهران

همشهری آنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 08:54
معاون شهرداری تهران گفت: به دولت پیشنهاد دادیم تا با استفاده از ظرفیت میادین میوه و تره‌بار مبارزه با گران‌فروشی صورت پذیرد و فشار اقتصادی بر مردم کاهش یابد.

به گزارش همشهری آنلاین، لطف الله فروزنده، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران گفت: به دولت پیشنهاد دادیم که این آمادگی را داریم که برای توزیع کالاهای اساسی از میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران استفاده شود تا با بهره گیری از این ظرفیت، فرآیند توزیع کالا از تولید به مصرف شود.

او افزود: در واقع کاری انجام دهیم که ضمن مبارزه با گران‌فروشی، تا جای ممکن فشار گرانی ها روی مردم کاهش پیدا کرده و ظرفیت تاب آوری مردم افزایش پیدا کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.