به گزارش همشهری آنلاین، وی گفت: امسال نه تنها کارت جشنواره به من ندادند حتی یک زنگ هم به من نزدند. شما چی فکر می کنید؟ چرا نباید به ما کارت بدهند؟ رفتم سوپرمارکت به من گفت آقا شما چرا اینجایی؟ باید الان در جشنواره باشی.
به گزارش همشهری آنلاین، وی گفت: امسال نه تنها کارت جشنواره به من ندادند حتی یک زنگ هم به من نزدند. شما چی فکر می کنید؟ چرا نباید به ما کارت بدهند؟ رفتم سوپرمارکت به من گفت آقا شما چرا اینجایی؟ باید الان در جشنواره باشی.