تغییر ساعت کاری بانک ها و اداره ها از امروز؛ یک امتیاز برای والدین شاغل

همشهری آنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 09:43
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: کارمندان بانک‌ها باید از امروز ساعت ۷ خدمت‌رسانی را شروع کنند و اگر نیاز به آماده‌کردن سیستم‌ها دارند باید زودتر در محل کار حاضر شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، علاءالدین رفیع‌زاده از تغییر ساعت کاری تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی خبر داد و گفت: از روز امروز شنبه ۲۶ اردیبهشت‌تا ۱۵ شهریور ساعت کاری این نهادها از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

رفیع‌زاده با اشاره به جزئیات این مصوبه، تأکید کرد: در مورد بانک‌ها، ساعت ۷ صبح، زمان شروع خدمت‌رسانی به مردم است؛ بنابراین کارکنان بانک‌ها باید نیم ساعت زودتر (ساعت ۶:۳۰) در محل کار حاضر شوند تا سیستم‌های مورد نیاز برای ارائه خدمت آماده شود.

وی در ادامه به مراکز بهداشتی، واحدهای خدمات‌رسان و مدارس اشاره کرد و گفت: ساعت کاری مراکز بهداشتی و واحدهای خدمات‌رسان بر اساس مصوبه سال ۱۴۰۱ خواهد بود. همچنین با توجه به تعطیلی مدارس، ترتیبات خاصی برای این ایام پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به شرایط کارکنان دارای فرزند، تصریح کرد: آن دسته از خانم‌ها و آقایانی که هر دو شاغل هستند و فرزند دبستانی دارند، همچنان می‌توانند از یک ساعت کاری شناور (منعطف) که پیش از این نیز برقرار بود، استفاده کنند. این تسهیلات برای خانم‌های سرپرست خانوار نیز اعمال می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.