حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جمع مردم و برگزاری میز خدمت در میدان ۲۲ بهمن

خبرآنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 09:55
در حاشیه برگزاری «میز خدمت» همزمان با تجمع شبانه مردم در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با حضور در جمع مردم، بر ضرورت ارتباط مستقیم مسئولان با جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ایلام، دکتر عباس قیصوری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، شب گذشته در این میز خدمت گفت: امشب در کنار مردم عزیز ایلام حضور یافتیم تا در مسیر هدفی بزرگ که همان حفظ و اقتدار کشور عزیزمان است، سهمی هرچند کوچک داشته باشیم.

وی افزود: با همکاری دانشگاه، روابط عمومی و اصحاب رسانه، میز خدمت برای رسیدگی مستقیم به مطالبات شهروندان برگزار شد تا مردم بتوانند بدون واسطه مشکلات، درخواست‌ها و شکایات خود را مطرح کنند.

قیصوری ادامه داد: در این دیدار، تعدادی از هموطنان مسائل و درخواست‌های خود را مطرح کردند که ضمن شنیدن صحبت‌های آنان، توضیحات لازم ارائه و در برخی موارد نیز دستورات و پیگیری‌های لازم در چارچوب وظایف دانشگاه صادر شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.