واکنش سفیر ایران به ادعاهای نخست وزیر آلمان علیه تهران

الف شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 10:00
سفیر ایران خطاب به نخست وزیر آلمان تاکید کرد که دوران ادبیات یکجانبه به سر آمده است.

به گزارش تسنیم، مجید نیلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان در واکنش به فردریش مرتس، نخست وزیر آلمان علیه ایران اظهار داشت: دوران ادبیات «باید»های آمرانه و یک‌جانبه به سر آمده است.

سفیر ایران تاکید کرد: اگر هدف، فشار و زیاده‌خواهی است، تجربه شکست جنگ‌طلبان آمریکایی و اسرائیلی پیش روی همه است.

وی ادامه داد: بخوبی می‌دانید ایران به‌دنبال سلاح هسته‌ای نیست، آدرس اشتباه «نباید» داد. اما اگر واقعاً دغدغه صلح است، باید در گام اول و بعنوان یک مسئولیت انسانی، جنایت هدف قرار دادن دانش‌آموزان دبستانی مدرسه میناب توسط متجاوزان آمریکایی را محکوم کرد.

پیشتر نخست وزیر آلمان مدعی شده بود که ما با آمریکا موافقیم که ایران باید به میز مذاکره بیاید و تنگه هرمز باید باز شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.