
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ دومین نشست خبری علی زینی وند، معاون سیاسی وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور برگزار شد.
علی زینی وند درباره حضور مردم در میادین گفت: مردم با هر قشر و سلیقه و شغلی دوشادوش رزمندگان از یک موقعیت حساس و کشور دفاع میکنند.
سخنگوی وزارت کشور در ادامه دربارهی کارنامه وزارت کشور گفت: از زمان آتش بس، در توصیف این شرایط، همچنان رزمندگان امادگی خود را تقویت و حفظ کردند، اما آنچه که ما میتوانیم بگوییم آمادگی نیروهای مسلح از زمان جنگ رمضان بیشتر است و مردم همچنان پر نشاطتر در میادین حضور دارند.
وی افزود: انسجام ملی و نخبگانی اهداف ما است. ارتباط وزیر کشور با استانها و احزاب و فزمانداران سراسر کشور این انسجام بخشی به بهترین شکل انجام شده است.
زینی وند گفت: تمام هماهنگیها با استانها و استاندارها انجام شده و مأموریت ها تدوین شده است.