علت اصلی آلودگی نفتی در اطراف جزیره خارک + ویدئو | توضیحات مهم نماینده مجلس

همشهری آنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 10:30
بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان، یک نماینده مجلس علت اصلی آلودگی نفتی در اطراف جزیره خارک را بیان کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، وی گفت: گمانه‌زنی‌های متفاوتی راجع به آلودگی نفتی خارک مطرح شد. این آلودگی‌هایی که وجود داشته، ناشی از تخلیه آب توازن کشتی‌ها به صورت غیرقانونی در آن منطقه است. البته ما سال‌ها درگیر این مسئله بودیم. با توجه به اینکه بحث جلوگیری از آلودگی در دریا بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست است، آنها پایش‌های مستمری دارند و متاسفانه این آلودگی ها وجود داشته است. حالا هم با توجه به شرایطی که فعلا در تنگه هرمز حاکم هست، تخلیه آب توازن می تواند این آلودگی ها را مجدداً ایجاد کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.