اتوبوس و مترو تا فردا رایگان است

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 11:09
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه استفاده رایگان از اتوبوس و مترو تا ۲۷ اردیبهشت ماه اجرایی می شود، گفت: برای تمدید آن تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس شهید مصطفی چمران در بزرگراه چمران در جمع خبرنگاران، گفت: اگر قرار باشد مجددا این تمدید اجرا شود و یا استفاده از مترو کاملا رایگان شود، باید به عنوان طرحی به شورا ارسال شود و تاکنون این اتفاق نیوفتاده است. این مسئله باید بررسی کارشناسی شود و نمی‌شود به آن احساساتی نگاه کرد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ما دلمان می خواهد کاملا استفاده از مترو و اتوبوس رایگان شود، اما در یک سال با این مبالغ بلیت ها می توان ۲۰۰ اتوبوس ۲۰ میلیاردی بخریم که مردم در صف نمانند و این مسئله برایمان ارزشش بیشتر است.

وی با اشاره به اظهارات شهردار تهران مبنی بر اینکه تاپایان جنگ این خدمات رایگان بماند، گفت: در شرایط جنگی بله و اگر مشکلی پیش آید تجدید نظر می کنیم؛ اما فعلا مسئله خاصی وجود ندارد.

چمران در مراسم رونمایی از تندیس شهید مصطفی چمران نیز اظهار کرد: از تلاش‌های مدیریت شهری در این جنگ و همچنین در جنگ ۱۲ روزه واقعاً باید قدردانی کرد، زیرا عملکرد آن‌ها به گونه‌ای بود که تهران به الگویی برای سایر شهرها تبدیل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.