نانوایی متخلف در آب‌پخش به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 11:20
بوشهر- بخشدار آب‌پخش گفت: در پی تکرار تخلفات صنفی و بی‌توجهی به اخطارهای قانونی، یک واحد نانوایی در این بخش پس از بازرسی‌های میدانی و احراز تخلفات متعدد، به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

محمد پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان، تنظیم بازار و برخورد قاطع با متخلفان صنفی، یک واحد نانوایی در بخش آب‌پخش به دلیل تکرار تخلفات و عدم توجه به تذکرات و اخطارهای صادره، به دستگاه‌های مسئول معرفی شد.

بخشدار آب‌پخش افزود: بر اساس گزارش‌های نظارتی و بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از سوی نهادهای مربوطه، تخلفات متعدد صنفی و بهداشتی در این واحد محرز شد، این تخلفات که پیش‌تر نیز مورد تذکر قرار گرفته بود، علی‌رغم هشدارهای رسمی استمرار یافته و در نهایت منجر به تشکیل پرونده و ارجاع موضوع به مراجع ذی‌صلاح شد.

وی گفت: در جریان بررسی‌ها، تعداد ۵۳ عدد کارت بانکی متعلق به افراد مختلف در محل کشف و ضبط شد و این موضوع به‌منظور بررسی ابعاد احتمالی تخلف و رسیدگی قانونی، به دستگاه‌های مسئول ارجاع شده است.

بخشدار آب‌پخش با تأکید بر استمرار و تشدید نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای صنفی، اعلام کرد: برخورد با هرگونه تخلف صنفی، تضییع حقوق شهروندان، اخلال در توزیع عادلانه کالاهای اساسی و تخلفات مرتبط با عرضه نان، بدون اغماض و در چارچوب قانون ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از شهروندان درخواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق مراجع ذی‌ربط گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی لازم انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.