زینب شکاری: با نظم و پیگیری رکورد خود را برای آسیایی بالا می‌بریم

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 12:40
عضو تیم ملی تپانچه ایران گفت: از ۱۵ اردیبهشت در اردو حضور دارند و تمرینات شخصی خود را در مدت توقف اردو ادامه داده‌اند تا برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید اردوی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه ایران از روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت در تهران آغاز شد و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. این اردو با حضور ۳۲ تیرانداز و با هدف آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی ناگویا برگزار می‌شود.

تیم ملی تیراندازی ایران با ۱۶ ورزشکار در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور یافت و موفق به کسب یک مدال برنز شد.

زینب شکاری عضو تیم ملی تپانچه کشورمان در خصوص تمرینات تیم ملی اظهار داشت: از ۱۵ اردیبهشت ماه در اردو هستیم. در مدتی که اردو نداشتیم به صورت شخصی تمرینات خود را دنبال کردم.

وی در ادامه افزود: در این اردوها سعی می‌کنیم تکنیک و تاکتیک‌های خود را برای ارتقای رکورد بالا ببریم. مهم ترین رویداد ما بازی‌های آسیایی است. هدف من این است با نظم و پیگیری در تمرینات رکورد خود را بالا ببریم و در این بازی‌ها حضور داشته باشم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.