آغاز فرآیند ثبت نام جهش تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی در چهارمحال و بختیاری

خبرآنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 12:58
سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری ازآغاز فرآیندثبت‌نام جهش تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی از ۲۰ اردیبهشت‌ماه خبردادوگفت:این فرآیند تا ۵ خردادماه ادامه دارد و مدیران مدارس و اولیا باید در این بازه زمانی نسبت به ثبت درخواست کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛مهدی امیدیان دهکردی، سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت :فرآیند ثبت‌نام جهش تحصیلی دانش‌آموزان از تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۵ خردادماه ادامه خواهد داشت. مدیران مدارس ابتدایی و اولیای دانش‌آموزان لازم است در این بازه زمانی نسبت به ثبت درخواست در سامانه اقدام کنند.

امیدیان دهکردی افزود: پس از ثبت درخواست توسط مدیر مدرسه در سامانه سیدا، خانواده‌ها می‌توانند برای دریافت نوبت جهش تحصیلی فرزند خود به سامانه سیرت۲ به نشانیhttps://sirat۲.medu.ir مراجعه کنند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در ادامه شرایط متقاضیان جهش تحصیلی را تشریح کرد و گفت: دانش‌آموزان متقاضی باید در تمامی دروس پایه‌های قبل رتبه «خیلی خوب» را کسب کرده باشند.

وی ادامه داد: همچنین برای جهش چندپایه دریافت رأی کمیسیون خاص شورای عالی، برای جهش از پایه اول به سوم دریافت رأی کمیسیون خاص شهرستان و برای جهش برای بار دوم دریافت رأی کمیسیون خاص استان الزامی است.

امیدیان دهکردی در پایان با تأکید بر محدود بودن زمان ثبت‌نام تصریح کرد: مهلت تعیین‌شده برای نوبت‌گیری تمدید نمایند .

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.