لواندوفسکی از بارسلونا خداحافظی کرد

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 14:47
مهاجم لهستانی تیم فوتبال بارسلونا با انتشار متنی در فضای مجازی با هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روبرت لواندوفسکی مهاجم کهنه کار و با تجربه لهستانی تیم فوتبال بارسلونا پس از ۴ فصل حضور در این باشگاه امروز شنبه ۲۶ اردیبهشت با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود از هواداران این باشگاه خداحافظی و جدایی خود را اعلام کرد.

لواندوفسکی در پیام خود آورده است: «بعد از چهار سال پر از چالش و تلاش، زمان رفتن فرا رسیده است.

من در حالی جدا می‌شوم که احساس می‌کنم مأموریتم را به پایان رسانده‌ام؛ ۴ فصل حضور و کسب ۳ قهرمانی.

عشقی که از همان روزهای نخست از هواداران دریافت کردم، هرگز فراموش نخواهم کرد.

کاتالونیا برای همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من خواهد داشت.

از تمام کسانی که در این چهار سال زیبا در کنارم بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

و یک تشکر ویژه از رئیس لاپورتا که این فرصت را به من داد تا شگفت‌انگیزترین فصل دوران حرفه‌ای‌ام را تجربه کنم.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.