ارتقای شش نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان به مرتبه دانشیاری

خبرآنلاین شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 16:33
در چهارمین و پنجمین جلسه رسمی هیأت ممیزه دانشگاه سمنان از دوره نهم شش نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان به مراتب دانشیاری ارتقاء یافتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ؛ دکتر روح اله رفعی دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : در این جلسات با ارتقاء دکتر علیرضا نعیمی صدیق عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر، دکتر رستم شامحمدی عضو هیأت علمی دانشکده علوم انسانی ، دکتر محمد امین ابریشمی راد عضو هیأت علمی دانشکده علوم انسانی، دکتر احمد نیک روان عضو هیأت علمی دانشکده علوم انسانی، دکتر سارا مهدی زاده مود عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی، دکتر سیدحسن کابلی عضو هیأت علمی دانشکده کویر شناسی  دانشگاه سمنان به مرتبه دانشیاری رسیدند.

یادآور می شود دانشگاه سمنان هم اکنون دارای ۵۷ نفر عضو هیات علمی با مرتبه استاد تمام، ۱۵۸ نفر با مرتبه دانشیار، ۱۵۶ نفر با مرتبه استادیار و ۲۳ نفر با مرتبه مربی مشغول انجام فعالیت علمی هستند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.